Łączna liczba wyświetleń

Translate

sobota, 12 lipca 2014

Bransoletka black & white i wyjazd do Krakowa

Jakiś czas temu powstała taka oto bransoletka.
 Obiecałam mojej fryzjerce, że zrobię specjalnie dla niej bransoletkę. Absolutnie nie chciała mi zdradzić, jakich kolorów powinnam użyć, by trafić w jej gust. Postanowiłam więc zrobić prosty mix bieli z czernią. Dotatkiem jest srebrny wzorek.Tak wygląda gotowe dzieło



Koraliki 2,6mm z zapasów Rayher. Białe, czarne i srebrne.

Nadarzyła się okazja, by wręczyć nowej właścicielce, bo wybrałam się na otwarcie hali w Krakowie. Nie mogło mnie przecież brakować na meczu Ligi Światowej Polska - Brazylia. Zahaczyliśmy więc o Zabrze. Parę fotek spod hali
 Pełna pozytywnej energii przed...
 i padnięta po...
Muszę przyznać, że hala robi ogromne wrażenie. A w wielu halach Europy miałam  okazję kibicować... Świetny obiekt, szkoda, że nie zagrają tam Polacy meczy grupowych. Wrocław to nietrafiony pomysł. Mecz skończył się zasłużonym zwycięstwem naszych siatkarzy 3:1. Jednym słowem wyjazd całkowicie udany



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz