Łączna liczba wyświetleń

Translate

piątek, 20 października 2017

Sukienka

Wreszcie udało mi się skończyć kolejny projekt. Sukienka z włóczki   Lana Grossa  seccondo. Inspiracją do sukienki była niebieska bluzeczka według maranty , którą już kilka razy robiłam. Oto ona w pełnej okazałości na Balbinie 



I na mnie z dwoma różnymi haleczkami z już pochowanymi nitkami




A tu zbliżenie ażuru spódnicy


I nie mogę nie zamieścić wzoru znalezionego na pinterest
适合编织披肩的50种模式 - maomao - 我随心动


Jak zwykle przed końcem robótki dopadł mnie kryzys i żeby odwrócić uwagę od sukienki zrobiłam sobie zakładkę do ksiąki. Tym razem techniką frywolitki




3 komentarze:

  1. Już napisałam, jesteś bardzo zdolna. I chusta i sukienka i ta śliczna zakładka. Podziwiać. Ilona

    OdpowiedzUsuń
  2. wow !!! it's beautiful i really like your good idea so muvh.

    หนังแอ็คชั่น

    OdpowiedzUsuń
  3. wow !!! it's beautiful i really like your good idea สมัคร D2BET

    OdpowiedzUsuń