Łączna liczba wyświetleń

Translate

środa, 10 maja 2017

Kocyk z owieczkami

Nadeszła pora na pokazanie kocyka. Zainspirowana wpisem z tego bloga postanowiłam wydziergać to cudo. Okazja do tego też się znalazła, bo moja córka zostanie matką chrzestną chłopczyka. Tak więc kocyk musi być niebieski




lewa strona nie wygląda tak ładnie


Dlatego postanowiłam podszyć tył polarem. Jeszcze nie wiem jakim sposobem to zrobię, ale mam trochę czasu na główkowanie.

Do zrobienia tego kocyka potrzebowałam 3 motków błękitnej włóczki Happy uni firmy Gründl, jednego motka białej Baby Smiles / Schachenmayr i pół motka szarej Happy uni. Robiłam podwójną nitką drutami 4,5 KnitPro





4 komentarze:

  1. śliczny kocyk i pracochłonny, jestem pełna podziwu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zjawiskowy kocyk, podziwiam detale. Uroczy prezent dla bobaska, widać w nim serce i ogromne zaangażowanie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. nice article great post comment information thanks for sharing.
    ลา ลีกา สเปน

    OdpowiedzUsuń
  4. Perfect inspiration :) and what attention to detail! I admire and congratulate.

    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń