Łączna liczba wyświetleń

Translate

czwartek, 19 lipca 2018

Różowe kocyki dwa

Dwie moje bardzo dobre znajome (jedna prawie jak siostra) zostały w czerwcu babciami. Jako, że młode mamy znam od małego musiałam zrobić prezenty od serca. I tak oto powstały dwa kocyki. Oba różowe i spersonalizowane. Jeden szydełkiem, drugi na drutach. 
Pierwszy dla Marysi


Zrobiony szydełkiem Prim nr 3,5 z włóczki Baby smiles 


Zainspirowałam się wzorem z Ravelry i przerobiłam po swojemu. Jest bez podszycia, bo jest dość gruby i byłby za ciężki.
Teraz pora na szczegóły







Drugi kocyk dla Niny jest całkiem inny. Inspiracja też z netu. Bo jak by mogło być inaczej.


Włóczka kupiona w realu. Duży motek. Druty KnitPro 4 Podszyłam polarem. Jest mięciutki i bardzo przytulaśny.


A to detale






Pomponiki zrobiłam na widelcu 
A wzór na króliczka tu





Obie młode mamy zachwycone, babcie jeszcze bardziej. Czego chcieć więcej


1 komentarz:

  1. ożesz Ty moja droga jakie cudne :)
    chyba zgapię jakiś pomysł i choć żadnych maluszków się póki co nie spodziewam to kocyki warte zrobienia :)

    OdpowiedzUsuń