Łączna liczba wyświetleń

Translate

czwartek, 6 września 2018

Dwie bluzeczki na koniec lata

Lato powoli mija, więc pokazać trzeba moje dwie ostatnie prace. Nigdy nie lubiłam włóczek melanżowych, ale nie byłabym kobietą, gdybym nie zmieniła swoich upodobań. Obie zrobione na podstawie darmowych wzorów znalezionych w necie.
Pierwsza wykonana z włóczki Mixed Fine kupionej w action drutami KnitPro nr3,5








Wzór po niemiecku do pobrania



Druga bluzeczka powstała według wzoru cascata z ravelry. Wykorzystałam do jej zrobienia włóczkę z odzysku. Jak znam siebie, to pewnie jakaś Lana Grossa. Druty Knit Pro nr3









I już. Teraz szukam nowego projektu. Jak ja nie lubię tego stanu

1 komentarz:

  1. Witam. Bardzo ładne wykonanie. Mogę prosić o namiary kontaktowe ? Chciałam do Pani wysłać propozycję, mój mail agdrtvallegro@gmail.com

    OdpowiedzUsuń