Łączna liczba wyświetleń

Translate

czwartek, 24 lipca 2014

Wymianka i blezer

Mogę pokazać już prezenty wymiankowe z forum maranciaki.pl . Moją ofiarą była jarka. Przygotowałam dla niej dwa drobiazgi.
Koralikowy naszyjnik
Lekki szaliczek
Do tego kilka innych przydatnych dodatków no i koniecznie naleweczka
Ja dostałam chustę, motylka i słoiczek konfitur od nismon




I udało mi się wreszcie skończyć mój blezer, o którym już pisałam tutaj
Zdjęcia na Balbinie, bo nie ma mi kto zdjęć zrobić




Powstał z super nitki Lana Grossa Secondo. To mieszanka bawełny z jedwabiem. Włóczka dla doświadczonych dziergaczek, bo gdy uciekło oczko, to bieda wielka, prucie też niewskazane, bo późniejsze łapanie oczek praktycznie niewykonalne, bo nić bardzo śliska, ale efekt końcowy wart trudów. Wykonałam według tego opisu drutami KP karbonz 4,5







2 komentarze: